måndag 5 november 2012

Måndag igen

O så va d månda igen en gång :(
Jag är redan i Ekenäs fast jag börjar först 12.45. Det är nog tur att man har alla kurser godkända fö annars sku ja måsta börja ren 10.30 ida.
Jag har ingen aning om vad jag ska göra idag men antagligen hänga med alla coola typer som bor här (men bara vissa). funderade också på att se på någon film ida men har inte bestämt mej än.
Det är ju nog rolit när man sitter på sitt rum och talar med Nischlas o så hör man ba nån cp som springer ute i korridoren o skriker om någå fittans oviktit skit. Måst ba erkänna att d int e frivillit att han är här i mitt rum. Han ville ha ut mej på en tubik (jag röker inte men är ibland ute med dom andra). Men jag hade min smurf Nipsu me i mitt rum för hon hade låst ut sej, och jag ville inte fejda henne och hon kunde inte gå ut heller eftersom hon borde ha lektion men inte kunde fara på den eftersom hon har alla saker i rummet och nyckeln i Pargas, så det slutade med att han kom in till mitt rum o nu vill han int va ensam hi när alla andra e i skolan, förutom dom där störda personerna som fortfarande går alla på nerverna.
Men nu har jag inget mer att skriva så hejdå alla små smurfar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar