torsdag 1 november 2012

tjena alla smurfar :)

     Jag är en liten smurf som är 16 år gammal. Jag kommer från Sibbo men går närvårdare i Ekenäs. Jag bor på internatet med många gulliga och roliga personer men såklart också några som är ganska störande. Jag gillar att bo på internatet men jag skulle bra klara mej utan all drama som här finns. Men det är antagligen omöjligt när det finns såna som alltid ska ha uppmärksamhet och tror att värden kretsar kring dem och inte solen -.-
     Jag har länge funderat på att starta en blogg men har aldrig haft något att skriva om, men vi får se hur det går :) Om jag inte har något att skriva om så får jag väll sluta skriva då :).
     Jag är ingen smurf egentligen men det är mitt smeknamn. Jag  fick det eftersom jag kommer från sibbo och så har jag en turkos/blå onepeece som jag brukar använda här på internatet. Så nu är det mitt nya smeknamn, men jag kallas också för "Mikku".
     Men nu har jag inget mer att skriva om så vi ses igen någon gång, ska ju också till skolan idag och sen slutar man och far hem till sibbo :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar