onsdag 7 november 2012

Min vecka hittills :)

På måndagen chillade jag med mina kompisar på internatet.
Jag lyckades också söndra min fjong vilket jag inte vet hur jag lyckades med. På morgonen var den hel men i skolan hade sedan nedre delen av skärmen blivit söndrig (sådär att man inte såg meny-knappen och de andra knapparna som stod där nere). På kvällen i internatet hade halva skärmen (på sidled) gått sönder så man ser bara hälften av vad det står.
Ena hälften är helt vit och den andra är sådär gråsuddig. Så Nadja var så snäll och lät mej låna en av hennes gamla telofoner som hon inte använder mera. Så nu använder jag hennes telefon enda till fredagen då jag får pengar och far o köpa en ny fjong till mej. Jag har funderat på att köpa en Samsung galaxy xcovery eftersom det sejjs att den ska hålla allt. Så jag måste alltså stå ut enda till fredan men det är tur att en vecka går ganska snabbt.

På tisdagen alltså igår så var jag bara på internatet hela kvällen. Några for och simma men jag for inte med eftersom några som jag inte gillar for och simma. På kvällen var jag provkanin till Nadja för jag har aldrig haft ("kräppigt"?) hår så jag frågade om hon kan laga till mej sånt eftersom jag ville veta hur jag ser ut i sånt. Så hon använd Petras kräpptång och laga hela mitt hår fullt så nu känner jag mej lite som en pudel. Och jag är ju förstås så dum att jag intte kan använda en plattång så att det blir fint för jag lyckas alltin bränna mej själv och få någå lustiga vinklar i huvu så d blir int bra så jag tänker inte ens försöka. Jag får väl stå ut tills jag far i duschen nästa gång vilket antingen blir idag på kvällen eller i morgon på moronen före skolan.
Jag kollade också på en film igår eftersom alla roliga mänskor hade försvunnit nånstans. Den var ganska bra egentligen. Fast de var en serie som jag började se på under helgen.

Idag har det väl gått ganska bra, hittills. Jag vaknade 10 för att nån cp smälld i en dörr så att ja vakna. Annars skulle jag ha fått sova till 12 i allafall eftersom jag börjar skolan först 12.45. Men det kanske inte gjorde så mycket eftersom jag nu har hunnit göra något som jag annars skulle ha gjort på kvällen. Jag har hunnit tvätta byk, har nu också på en maskin. Jag har hunnit skriva i min blogg. Och jag hinner t.o.m och äta före jag ska till skolan. Och det blir int ens nå vidare brottom så som det blev på måndagen.

Men nu ska jag gå och äta och laga mej färdig till skolan så hejdåå alla små smurfar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar