söndag 4 augusti 2013

Estland

Idag kom jag hem från Estland. Vi for igår (Dannu, Dani, jag & mamma) och så kom vi hem idag. Vi bodde på hotell Europa vilket var mycket finare än man skulle tro av att bara se utsidan av hotellet. Vi gick i Viru - keskus i butiker och så var vi till super - alko. För mej gick det åt 5,8e på ditresan (för ett supercoolt nagellack) och hem gick det lite mera pengar åt. Köpte lite kläder och ny smink + lite karkki :p
Imorgon far jag med pappas familj till Borgbacken så kommer att bli helt super. Vi far på tisdagen åxå. På onsdagen ska jag till läkaren på hörseltest då jag har något fel i mitt vänstra öra som dom inte hittar -.- På torsdagen far jag kanske med Dannu till Hesa o shoppa lite före skolan börjar och på fredagen har vi PartyLite hemma hos oss :) Nu ska jag äta lite och sen och sova så man orkar stiga opp imorgon :D
Sätter ännu in lite bilder från dagen <3

Min mat på sönadgen :d

Jordgubbsmargharita ;)

Godis
Min cappuccino ;D


Mitt supercoola nagellack :P


Måsta bara köpa Homer Simpsons öl <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar