måndag 12 augusti 2013

Skolan börjar...

Nu e sommarlovet just slut, vilket betyder att skolan börjar igen :( Känns roligt att få träffa alla söta människor igen men no sku d sita ti ha lite längre sommarlov. Iallafall då man tänker att ja ha jobba nästan hela mitt sommarlov -.-
Ida ha ja packa allt som ja ska ha me ti skolan o snart bär det av mot Ekenäs igen <3
Igår va vi på Jannes (Mamma e gumor ti honom) konfirmation. På lördagen slappade jag bara hemma :P O på fredagen hade vi PartyLite hos oss. Jag bakade en banan-torrkaka och mockarutor. Lyckades än en gång för dom blev båda riktigt lyckade ;D Men nu kommer just Stefan som kör mej till internatet så jag ska sluta skriva :D puss puss <3
Imoron ska ja ti skolan ti 8.30 eftersom jag e tutor och ska ta hand om nya ettorna :P Måst ännu planera me jossa va vi ska hitta på till dem imorgon, skriver eventuellt i morgon igen så får ni åxå veta va vi hittade på :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar