söndag 2 juni 2013

sommarlov

På fredagen börja mitt sommarlov <3 Ja va på skolavslutningen som höll på från ca.10-12. Sen va ja på internate o packa mina saker då rumme sku va helt tomt -.- o ca 16 kom dom o söka mej. Nilla, Kurre, mamma o jag :D Sen for vi ti ABC i karis o äta hesemat o så kom vi hem fö Nilla sku på jobb på fredan ennu.
På lördagen gjord jag int så mycke. Vi va på 80-års kalas (pappa 45, Emma 5, Hedi 30). De börja 16 men dom va lite försenade me maten så vi vänta ute. Vi kom hem ca 1 på natten o vi cykla hem så d va ju liite mörkt då ren. O vi had ju alla tai lite så int for d rikit rakt heller ;P
Ida ha ja vari me mamma o dela reklam o så ha ja bara vari hemma :D Ja va me mamma ut o gå ca 7-8km o d to lite på 1h. Så va vi via gravgården o vattna blommor.
Nu sku ja si om ja får opp packat någå saker fö ja har ennu all kama från Ekenäs i väskor som tar opp hela mitt golv.
Imoron e ja ledi så då tänkt ja städa hela mitt rum rikit noggrant. Men då sku man måsta ta bort alla möbler o o d lite svårt o jobbit -.- Men nu ska ja fa i duschen o sen chilla o ta d lungt. Man måst ju njuta av sommarlove före jobbe börjar. Ja har sommarlov i hela 21 dagar i år-.- men d ju bra att man får någå pengar i alla fall :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar