onsdag 29 maj 2013

Sista veckan i skolan

Nu e de sista veckan kvar i skolan. Den här veckan ha vari ganska chill men vi ha haft många prov :( På måndagen hade vi läkemedelsmattan som ska va 100% rätt o ja blev godkänd <3. Igår hade vi nutrition o ja blev godkänd där också. O idag hade vi folkhälsorisker som verka gå väldigt bra men de vet jag inte ännu. Jag behöver ännu göra en uppgift i nutritionen för att bli godkänd i kursen men halva uppgiften är sparad på datorn hemma så jag kan inte göra den. Jag skickade meddelande till läraren så får si hur det går.
På måndagen var jag och gå till ramsholmen vart jag aldrig varit förut. Jag gick ca 2,5-3h o de var riktigt skönt att få röra på sej. Det blir ju inte så mycket då man sitter inne i internatsrumme o väntar att timmarna ska gå fortare :P
På fredagen har vi skolavslutning och då ska internatet tömmas. Jag vet inte hur det ska gå eftersom Kurre inte hinner o söka mej före typ 18 o då får man int mera vara på internate. Enligt nån Ginna så ska jag bära ner all tavara som jag har i rummet och sitta ute och vänta på honom, fast det regnar. Så hon sku borda få en kula i pannan men eftersom hon "bestämmer" så måst man väl göra så då !! Nu ska ja chilla me PLL eftersom ja int har någå annat ti göra här :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar