fredag 1 februari 2013

sista veckan

Ida ha ja vari fö första gången i mitt liv på en anställningsintervju.
Ja jobba från 7-13.15 ida o had intervjun kl. 14 så ja va hemma emellan. Nu har ja ba 2 dagar kvar att jobba där o ja kmr ti sakna d :´(
På tisda kväll ska ja tibaks ti skolan o Ekenäs. Måst faktist säga att d ha vari skönt ti va hemma i 5 veckor xtra o slippa allt drama som di e på internate. Fast d kmr ti bli rolit ti träffa kaverina igen.
Intervjun va ti Regnbågen. Hon sa att ja verkar va bra fö jobbe o sku höra av sej antagligen nästa vecka. Min moster jobbar där så d sku i allafall va en som man känner. Fast tydligen så känner alla andra ditifrån mej men ja känner ingen :O

Ida tänkt ja ba slappa me en film eller bok. Imoron måst ja fundera ut vitsord ti min praktik fö Maj kmr på måndan o då ska ja ha klart mina vitsord.
Från början va d mening att Dannu sku färga mitt hår men nu blir d int fö hon sku på mp- messut o vägra  bära me färgen dit så ja får väl va utan som me allt annat som hon ska göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar