fredag 8 februari 2013

Piercing

O så va ännu en skolvecka avklarad fast d bara va 3 dagar men ändå.
Slutade skolan kl. 14.15 o for ner ti tågstationen genast. Fick stå ute en stund o vänta på tåge från ekenäs ti karis men som tur e behövd man int stå ensam :D
I karis rusa man då in för att få en biljett då man had ca 6 minuter på sej tills tåge for o d va ju såklart kö. Nå ja fick min biljett o han hitta min plats o bra att ja han sätt ner mej före tåge starta :O
Nå så åka ja då ti hesa där Dannu vänta me sina kaverin på mej. Vi lämna dom andra o gick tisammans ti olika butiker o titta. Köpte några toppar o strumpor :P
Sen for vi ti kamppin fö dannu had sitt nå kläder där i en butik som hon sku ha. O ja vila ti spirit store o kolla så vi for dit... Så går vi då föbi en piercing salong (elr va d heter :P) o så kolla vi på skoj va d sku kosta ti laga madonnapiercing. D va ba 45 € så mamma fick ett samtal o så fick ja lov att laga så nu har ja äntligen min efterlängtade piercing <3
Mamma tyckt till o me att d int så så tokit ut då vi kom hem men ja undrar just va pappa ska säga imoron då vi ska på Daniels halv års kalas. O eftersom ja int fråga lov av pappa så kmr ja antagligen få hör av d resten av mitt liv. Sur blir han i allafall.
Imoron blir en stressig dag eftersom ja ska på intervju om sommarjobb o sen ska vi på kalase :D
O på sönda ska vi kanske ti min gufar på födiskaffe så d blir no inget lungt veckoslut fö mej. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar