lördag 22 mars 2014

Mitt liv :D

Har inte skrivit på sjukt länge. Men här kommer en kort redogörelse på vad som hänt i mitt liv sedan jag senast skrev något.

Det har varit både jul och nyår. Jag har fyllt 18 och varit till baren några gånger. Jag är singel nu för tiden men vi är fortfarande vänner. Jag har hunnit igenom 2 praktiker -fick 2a i båda- och nu är jag på min 3dje och sista. Far tillbaks till skolan 7.4. Jag fick också sommarjobb på Solliden var jag var förra sommaren.
Var med några kompisar till flamingo och se på RoboCop och efter det for vi på en kaller till krogen. Efter det for jag med några av personerna till Paroni. Jag har fått både nya vänner och bättre kontakt med en del av de gamla.
Jag är nu för tiden brunhårig. Inte längre blond men fortfarande lika dum :p Köpte färg från butiken som hade rött i sej och var väldigt nöjd, men som med all butiksfärg så lossar den småningom så jag vet inte riktigt vad det är för färg jag har kvar :D
Jag har en ny telefon. En Huawei Ascend G700 och är nog nöjd med den. Den är lite större än min gamla men det stör inte. Min gamla fick någå fel med akkun så den toimar inte mera. Min kamera har också hunnit vara på huolto så nu fungerar den också. Minns inte längre vad den hade för fel.
Vi har också fått en ny medlem i släkten. Min kusin födde en liten prinsessa på 2590g och 49cm lång den 21.2.2014. Så hon blev 1 mån gammal igår <3
Min katt Findus har också hunnit bli opererad -igen. Hon hade en tumör i tassen men dom fick bort hela före det hunnit spridas. Nu mår hon helt bra och sover i min säng på dynan bredvid mej.

Jag har också lyckats få en hemsk förkylning så far knappast på arbet imoron. Mätte febern idag efter jobbet men hade nog bara lite stegring. Får se vad det visar på kvällen.

Nu ska jag gå och äta lite och sen ska jag fortsätta vila.

Hedi ska också laga gelnaglar till mej före jag far tillbaks till skolan så får se hurdana det blir denna gång. Ska försöka blogga lite oftare ;D Och ska sätta in bilder så det blir lite färggrannare här ;) måste bara hitta någå passliga bilder :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar