måndag 25 november 2013

Snart är det jul

Julen närmar sej med stormsteg och tänkte ta tid att skriva ett inlägg då jag  lovat mej själv att börja skriva oftare :D Julen närmar sej och det enda som saknas nu är snön :( Hatar annars vintern då det är så förbannat kallt ute men på julen ska det vara snö, annars är det ingen riktig jul. Tycker också vi ska ha julgran i år så man får den riktiga stämningen men mamma är osäker, vet inte vad panda hittar på då :/
Igår bakade vi pepparkakor med mumin-formar. Dom blev riktigt goda men vi brände en plåt då vi glömde att se på klockan xD Annars blev dom riktig lyckade. Fick med några till skolan så nu saknas bara glöggen :P Nästa vecka kommer min älskling tillbaka till skolan och den 6.12 far vi till Estland. Vi bor på hotell 1 natt så det kommer bli en ganska rolig resa (hoppas jag :D)
Just nu sitter jag på internatet och väntar på att skolan börjar, men är inte så säker på att jag vill vara där idag :/ Och jag måst bara säja det att, vår klass e en väldigt OMOGEN klass för att vara mellan 17 o 29 år gamla!! De inte klokt heller hur barnsliga vissa är. Men kanske de växer upp med årens gång. Kan bara hoppas att man slipper in till nästa skola för annars kommer dom seriöst få sätt in mej på ett dårhus...
Måste ännu fundera på julklappar till alla. Har klart vad jag ska ge till Dannu men det berättar jag inte ifall hon läser det här inlägget :D, och Daniel ska få ett par sockor som jag själv har stickat :) hoppas bara dom passar :/ Såg en super fin skål i kaari som skulle passa bra till min kusin :) och så hittade vi en fin dopgåva till babyn :D
På fredan ska jag till tandläkaren så jag far hem redan på torsdag kväll. Pappa skulle köra på fredagen för annars måst jag ta bussen :/ Måst bara komma ihåg att påminna honom :p

Våra pepparkakor ;)

It's christmas time ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar