onsdag 20 november 2013

Korpo :)

Tänkte passa på att skriva lite :D har gått en lång tid sen jag sist skrev men har inte hunnit :/ Jag har hunnit vara några gånger i korpo och han har hunnit vara hos oss en gång sen jag senast skrev (i alla fall) :D o det har blivit ganska mycket fotat. Igår var det Axxelldag så jag var i karis hela dagen. Där guidade jag runt en grupp med 9:or och så träffade jag några kompisar från Sibbo som också var där :D Idag har vi haft en helt vanlig dag och på fredan ska jag hem. Har inte varit i Sibbo på nästan 2 veckor!! Jag slutar redan 11.45 på fredan så jag är hemma ganska tidigt :)
Förra helgen var jag i korpo. Jag tog tåget till åbo och därifrån bussen till korpo. Var lite osäker på vart jag skulle stiga av men jag hittade fram. På lördagen for vi till mökkin och var där över natten. Vi åt mat och bada bastu och hade det riktigt trevligt. På natten var det riktigt hemsk storm så man trodde nästan man skulle blåsa bort på morgonen, då den inte lugnat ner sej alls. På söndag kväll bada vi bastu och så åt vi glass med jordgubbar på. Och namnam va de va gått ;) På måndagen tog ja bussen ti åbo o så kom ja ti skolan me Malin o Jenny.
Veckan har gått bra hittills. Igår blev jag klar me min ena socka ti Daniel så nu har ja bara en kvar (måst påpeka att jag börja med den på måndagen) :D
Har inte egentligen mer att berätta :P
Nu ska jag just väcka opp Malin o cå far vi säkert ti Nina o sticka lite igen, jag såg att en av mina maskor ha förökat sej så hon måst fixa till det :D


Ska försöka skriva lite oftare men lovar inte att det lyckas :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar