torsdag 19 september 2013

Studiebesök

Igår var vi med klassen till Karis på studiebesök. Vi var till Karis krematorium och begravningsbyrån. Dom berättade lite vad deras arbeten går ut på. Så var vi och äta på Knäppen. Jag åt lövbiff och den var väldigt god, men jag måste nog säja att Harold's mat är godare :D
Idag är det Ekenäs höstmarknad och vi var med klassen och gå med patienter, fast patienterna tog slut så många från min klass fick leka patient istället :) Såsom jag och Malin :P Nog fick man ju lite blickar då man satt i en rullstol och talade som en gammal gumma xD
Nu ska jag snart fara på nytt till marknaden (kanske, får se om jag orkar :D) såg ett super gulligt halsband med en super söt uggla <3 Och så ska jag köpa lite godis :D
I morgon kommer min moster, gudfar, kusin och hennes pojkvän hit då det är marknad. Dom hämtar en spegel så vi inte behöver springa till wc:n varje gång man behöver en spegel :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar