måndag 16 september 2013

Min helg

På fredagen kom jag hem med tåget och blev i stan med Dannu och shoppa. Jag köpte lite nya kläder men hittade inte skor vilket jag egentligen skulle ha :P Vi kom hem med bussen på kvällen, mera spännande än så hände det inte på fredagen.
På lördagen var vi till Itis med mamma, Dannu, Dani och Stefan. Jag skulle fortfarande ha skor men det slutade med mera nya kläder :D På kvällen hade vi bastu och Dannu for till Dani över natten ;)
På söndagen skrev jag klart min uppsats om akutvård i skrivtecknik och så hjälpte jag Dannu att göra en uppgift som hon skulle skriva om 17-åriga tonåringar. Det gick inte heller så bra :/ Sen var jag och gå med mamma på en länk som kanske to lite på 1h. Och sen hände det inte så mycket annat :D
Idag steg jag opp klockan 6.15 eftersom jag tog 7.15-bussen från nickby och 9.02-tåget från Hesa. Jag drack en espresso då vi har fått en kaffemaskin, mamma kallar den pingvinen eftersom den påminner om en pingvin ;D
Nu sitter jag på internatet och skriver medans jag lyssnar på Nova :D Ska just fara till skolan så att jag får mat idag också och så har jag några bibbaböcker som måste föras :P
Här kommer ännu bilderna före jag far :)
Min nya rock

Från Gina Tricot

Min uggla-ring från Glitter :)

MUMIN

Muminspelkort



Den va ba fö häfti ;)

Dannus nyckelring

Den andra skjortan som jag köpte- från New Yorker :D

Såhär i ryggen

Min latte på söndagen

Och här e min espresso från idag :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar