söndag 8 september 2013

ipod skal

Igår kom jag då hem från skolan eftersom vi hade skoldag fast det var lördag :s
Jag fick mina nya ipod-skal som jag beställde för några veckor sedan. Men jag sätter inte in bilder ännu, eftersom jag har kameran i Ekenäs och det inte blir lika bra bilder med Dannus :D Skostarten har började väldigt bra och man har fått några nya vänner från skolan oxå ;) Igår hämtade pappa opp en kaka till mej eftersom jag talade om kakor då jag såg dem, frågade om de hade kvar en bit av den tårta som Hedi lagade en dag i veckan men den var slut så hon lagade en helt egen tårta till mej :D Den var super god -med hallon i mellan och hallonkräm/-grädda på. Fast såklart delade jag med mamma, Dannu och Dan så jag åt inte hela kakan själv :p

Jag ska se om jag hinner sätta in bilder imorgon för jag har lite bilder av internatet oxå som jag ska sätta till datorn :D Hinner kanske göra det imorgon före skolan för jag börjar först 12.45 men måste komma till Ekenäs 10.22 eftersom jag inte annars slipper :/




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar