tisdag 9 juli 2013

Ledig dag

Idag har jag varit ledig från jobbet. Jag har bakat mockarutor nu på kvällen och på eftermiddagen lagade jag makaronilåda. Dessutom lagade jag igår på kvällen chokladmuffins. Så jag har haft mycket att göra under min lediga dag. Och i morgon börjar jag först kl. 12 så jag skulle hinna baka någonting före jobbet. Om det nu bara skulle finnas tillräckligt med ingredienser.
Jag tänkte baka mera chokladmuffins i söndag då jag är ledig nästa gång för Dani har ätit opp nästan alla från igår. Så det känns bra att veta att dom i alla fall lyckades. Få se hur mockarutorna smakar ;D
Chokladmuffins ;D Som blev riktigt lyckade ;)

Min makaronilåda som just e slut

Mockarutorna som Dannu ville ha så att hon kan ta med några i morgon till jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar