tisdag 5 mars 2013

En kort vecka

Tja !
Den här skolveckan blir no ganska chill. Ja e ledi på fredan så far hem ren på torsdan efter skolan. E antagligen hemma ganska sent men d no endå chill när man e ledi nästa da :D

Igår va ja vanlit i skolan från 10.30 - 16.00. Fast ja kom me tåg så ja ble lite försenad men d gjord inget fö Erkki va o sen. På kvällen kom ja på att ja vill ändra om i mitt rum så ja slängd ut xtra sängen som ha vari här. Så flytta ja ena skrivborde ti hörne o flytta sängen. Nattugsborde slängd ja in i garderoben :D
Ida ha d vari ganska lungt, ha mest vari i mitt rum. Ha sutti vi datorn o så ha ja pussla lite på mitt Nalle Puh pussel. Men no e där ennu 2 ganska stora hål kvar att pussla så att...

Imoron börjar ja först 12.45 så d blir lång sovmoron ti mej :P
'Sku ba måst få någå ti stopp på fönstre fö solen skiner rakt in i mitt fönster så hela rumme blir rikit ljust :/

Nu e d int länge mera före ja far ti sverige så d ska no bli skönt me en liten minisemester. D ba lite på 1 måna kvar nu <3

Men nu ska ja ta o diska o så ska ja si på någå film :D Ha äti spagetti o pusasås ida o no va d rikit gått fast d ble så lite så man e hungri igen. Får väl ta o lag en  smörgås före ja far o sova :P



Mitt fina pussel ^^,
   Här e hu mitt rum sir ut nu :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar